zaterdag 19 augustus 2017

Basket summary


Omdat ik het zo leuk vond om een overzicht te maken van mijn gehaakte dekens, maakte ik nog een overzicht.  Een overzicht van alle mandjes die ik tot nu toe haakte...

Because it was so much fun to make a review of all my crocheted blankets, I made another summary.
This time I'm showing you all the baskets I made up till now...



(Picture above) From left to right, from top to bottom:
Cool basket
I love white
Painting on crochet




(picture above)
From left to right, from top to bottom:
The neverending blanket and more cat beds
A special thank you (grey)
Stashbusting cat beds
Ombre




(picture above)
From left to right, from top to bottom:


Er is nog een reden waarom ik een samenvatting maakte...
Ik werk namelijk aan 2 geheime haakprojecten, die ik jullie pas aan het eind van de maand kan tonen.

Bijkomend voordeel van dit overzicht... ik krijg meteen ideetjes voor nog een mandje!
Jullie ook? ;-)


There's another reason why I made this summary...
I'm working on 2 secret crochet projects which I can only show you by the end of the month.

Additional benefit of this survey... I instantly got inspiration for another basket!
You too? ;-)



Sigrid x




35 opmerkingen:

  1. Die kattenmanden zijn mijn favoriet, maar er zijn er nog een paar, die ik niet zou laten staan, hoor! Een mooie tesamenvatting - ik ben al benieuwd op het einde van de maand...
    Prettig weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan! Jij ook fijn weekend!
      PS: Ik weet zelf niet welk mijn favoriete mand is... de kattenmanden zijn alleszins het mooist van kleur hé :-)

      Verwijderen
  2. Tjonge, je hebt wel de smaak te pakken, ik vind ze allemaal even mooi, ik zou niet kunnen kiezen.
    Fijn weekend Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mandjes en zo veel!
    Ik heb wel eens een tas gehaakt, maar nog nooit een mand.
    Dat zet ik op mijn to-do lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een tas wil ik ook nog maken! We zullen ruilen dan ;-)

      Verwijderen
  4. Ik ben geinspireerd door je mandjes. Heb het nieuwe dikke garen van byClaire Funky er voor gekocht. Ik vind vooral je gekleurde mandjes van restjes ontzettend leuk! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat fijn! Ik ben alvast benieuwd wat je gaat creëren! Dat nieuwe garen ga ik eens opzoeken. Ik ben helemaal niet op de hoogte van de nieuwe garens, ik werk heel veel met mijn voorraad ( wijlen mijn moeder had kasten vol wol!). Maar af en toe kan ik toch ook niet weerstaan aan nieuwe garens :-)
      Jij ook fijn weekend!

      Verwijderen
  5. Wat een leukerds zitten er tussen. En mandjes heb je, net als dekens, nooit teveel toch....?!?! Fijn weekend mer hopelijk veel zonneschijn. Liefs Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, klopt, mandjes komen altijd van pas. Hoewel ik er al veel heb weggegeven..; Ik denk dat ik er maar 3 heb gehouden, 2 kattenmanden en die wit/grijze mand. Die laatste staat nu op onze wasmachine met allerlei kleine rommel erin :-)

      Verwijderen
  6. Your baskets are brilliant! I have made a few in the past and always get that really wonky line up the back where I join rows.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! I don't really join the rows, I crochet in spirals if you know what I mean. Instead of closing the row and then starting above, I just go on crocheting in the first stitch of the previous row as if it's the same row. The edge isn't perfectly straight then, but you can hardly see that.

      Verwijderen
  7. You have made a wonderful selection of baskets. It's lovely to see them all together and an inspiration for those of us who have yet to try :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geheimzinnigheid, haha. :-) Leuk overzicht van de mandjes, daar kun je er toch nooit genoeg van hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I can see many uses for those. I think you're having a lot of fun creating those.
    xx Beca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n overzicht! Ook om de varianten te zien.
    Ik ben benieuwd naar je geheime project, succes!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook bij mij zijn de kattenmanden favoriet! :-))
    Volgens mij heb ik al eerder gezegd dat het kriebelde om manden te maken voor de katten (4) van onze vrienden? Dat gevoel was weggetrokken, maar je snapt wel wat er gebeurde na het zien van deze verzameling mooie manden op een rij.... :-))))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha :-) Ikzelf ben de kattenmanden eventjes beu, heb net de 5de klaar. 2 voor mijn katten en 3 voor de vriendin haar katten. Mijn andere 2 poezen moeten nu maar even wachten. Ze liggen trouwens even gezellig op de bank of op een kussen :-)

      Verwijderen
  12. Wow! You made so many fantastic baskets! They are indeed a wonderful inspiration! Thank you for sharing these lovelies!
    P.S. Cannot wait to see your secret project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sigird,
    Wat een leuke mandjes. Leuk om ze zo naast elkaar te zien. Een mandje moet ik ook nog eens maken.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf overzicht.Er springer er voor mij 2 uit: Change of plans, super lief met dat witte randje en de mission accomplisched, super stoer :-)
    Groentjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met stip op 1 de kattenmandjes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mandjes zeg! Je hebt er echt veel gemaakt. Bedankt dat je meedeed met Link Your Stuff, altijd leuk om jouw werk er weer tussen te zien. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, geeft zeker inspiratie ...
    Mooie mandjes heb je al gehaakt hoor. Ben benieuwd naar je volgende ;-).
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om ze allemaal bij elkaar te zien! Je bent er duidelijk goed in hoor...
    En ik verwacht dat er nog wel meer gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your cat beds are my favorite in the bunch, but WOW - You've made many baskets, and I like them all!
    Have a lovely week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om zo al jouw gehaakte mandjes bij elkaar zien. Je hbt er nogal wat gemaakt. De kleurige poezenmanden zijn mijn favoriet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen